Un nuevo vídeo que nos explica de manera sencilla cómo la llegada de nuevas herramientas tecnológicas hace que nuestros hábitos de consumo cambien totalmente.
Y esto no tiene por qué ser negativo para las marcas tradicionales, sólo hay que entender lo que está pasando y adaptarse, tratando de descubrir cómo nuestro negocio puede crecer aprovechando los cambios…
Eeemm… no, encara no m’he descrit… esperaves esbrinar aquí per què nassos començo un altre blog?
Dooooncs d’entrada perquè em ve de gust… calen més raons?
Val, d’acord! quan tingui una estoneta explicaré millor perquè estic fent tot això que faig. Ho prometo.
Tot i que, si ets dels qui fa temps que em coneixes, segur que ja saps de mi tot el que cal saber, ja ho haurem compartit pujant algun cim, preparant alguna cursa, projectant alguna idea de negoci que-lo-va-a-petar-seguro o xerrant sense parar fins que surt el sol de matinada, tirats per alguna platja o en algun sofà de casa teva, o meva, o d’algú altre… ;) llavors, si ets d’aquests, ja saps que això només és una nova aventura, una nova manera de seguir sent qui sóc.
I si ets nou per aquí o encara no em coneixes, tranquil, sóc de fiar. De vegades sembla que abruma taaanta intensitat, reflexió i obertura de sentiments i sensacions però no passa res, és la meva forma d’expressar-me i fer lloc a coses noves. Sóc bastant normal, de debò! Espero que ens puguem trobar algun dia i comprovar-ho mentre descobrim què tenim en comú o que ens assemblem com un ou a una castanya! ;)
Petonets i gràcies per seguir-me fins aquí.
Si vols saber més... www.about.me/patriciagonzalez
Me interesa especialmente investigar cómo las nuevas herramientas tecnológicas se pueden aplicar a la comunicación y al márketing.
Y también, a nivel más profundo, observar cómo los usos de estas tecnologías van transformando la sociedad, sus percepciones, sus hábitos de consumo y su comportamiento.
Colegiada en el:
Col.legiada al Col.legi Professional de Publicitaris i Relacions Públiques de Catalunya
Miembro fundador de la:
Membre fundador de la Societat Catalana de Comunicació i Estratègia Polítiques